Jag tror jag är full..

2009-07-21 @ 23:46:16
...med popcorn *skal* i munnen. Aahhh, det har fastnat mellan tänderna och nu får jag inte loss det. IRRITERANDE!!! Men jag ska ju borsta tänderna snart så jag kanske blir fri från de skärande skalen. (alltså vad kallar man det egentligen...för det är ju nå majsgrejs??? eller?)

Såg Morden i Midsomer förut. Jag vet inte vad man ska säga om det.....men det var inte mitt favoritavsnitt..inte för att ja vet vilket det är, men men...... (haha, det jag också tycker är ganska roligt är att jag blir lite rädd när musiken spelas då något kommer att hända....av ren reflex sitter man stel som en pinne och väntar in det som ska hända.) Jag ger er tillåtelse att fnissa över det! *haha*


me eating popcorn in front of the tv! NIIIICE!!!!!!! =)

Kommentarer
Postat av: nadja

snygg tröja du har på dig =D

2009-07-21 @ 23:58:24
URL: http://nadjafeili.blogg.se/
Postat av: Jaquelen

Hahaha =) finurlig titel :)

2009-07-22 @ 09:10:29
URL: http://jaquelen.wordpress.com

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback