Good Morning Sunshines!

2009-07-10 @ 10:05:36
Godmorgon på er alla!!!
Fick ni en god natts sömn inatt? Dock vet jag inte om jag fick det, men jag låg i alla fall inte vaken hela natten inatt som jag gjorde igår natt. Jag var inte ett dugg trött heller och det förstår jag inte. JAG VILL SOVA!!!! För att jag känner mig ändå lite utmattad!'
Men men.........
Äntligen har solet hittat fram genom alla mörka molnen igen! Det är ju underbart! Kanske man kan känna sig mindre deprimerad för vädret idag då?? Hmmm, jag tyckte jag precis hörde nå mullrande utifrån..... Det skulle inte förvåna mig om det skulle komma en skur, även fast det är sol och blå himmel, för det hände häromdagen.

Som vanligt tänkte jag göra i ordning en smoothie som frukost. Det räcker faktiskt gott och väl med en sådan på morgonen. Man blir ändå rätt pigg av den eftersom det blir en aning uppfriskande. Visst är det gott med smoothies??? MUMSFILLIBABBA!!!

//
Zenita Johansson

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback