God morgon, men något fattas.....

2009-07-21 @ 11:17:12
.....jo, humöret. Mm, det blåser och solen tittar fram lite då och då. Egentligen så stör det inte mig så mycket, jag känner ändå inte för sol. Varför vet jag inte. Idag har jag faktiskt bara lust att vara inomhus och bara slappa och då gör det inget att det blåser ute.

Jag vaknade väl runt halv 10. Helt utmattad var jag. Kan vara för att det blev intensivt igår med resan hem och allt. Då man ska hålla tider och så. Man blir lite stressad då!
Till frukost orkade jag inte ens göra iordning något ordentligt, så därför fick det bli en kopp te och en banan. Mer var jag inte sugen på. Har bara ätit fet mat den här helgen: hamburgare, pommes, pizza och kebab. Nää, så min mage protesterar över det nu, så kanske också därför man inte känner sig på topp?
Samtidigt med
frukosten satt jag och såg Privileged som mamma spelade in åt mig i söndags. Jag har kommit underfund med att jag faktiskt stör mig på Megan i serien. Hon pratar så förbaskat mycket och tänker i helt fel banor hela tiden och mycket självupptagen är hon också. Tycker inte ni det?

(I nästa inlägg tänkte jag lägga upp lite bilder från i lördags och på vad jag har köpt.)

Puss

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback