Gå inte och titta neråt samtidigt som ni torkar håret med en handduk

2009-07-21 @ 19:28:50
För det var det jag gjorde och jag fick lida lite för det. En skada har uppkommit!!! Aha, japp, det är sant!!! Jag lyckas alltid, speciellt så klumpig som jag har sagt att jag är.

Det var så att jag har duschat och skulle då torka håret med handduken....Medan jag gjorde det tänkte jag att jag skulle gå från ett rum till ett annat. Mellan de två rummen står det en avlång byrå längs väggen med gamla stereon på, så den är ungefär i midjehöjd. Jag trodde att jag skulle kunna gå förbi den utan att gå rakt in i den. Men oturligvis gjorde jag en felbedömning om vart den var....Så samtidigt som jag såg ner i golvet och tokade håret, drämer jag in låret i hörnet på en stereo. Jädrans vad jag skrek till, för HerreMinGud så ont det gjorde.
Min första tanke: Jaha, det kommer bli ett fint blåmärke! (jag kan känna när jag får ett blåmärke, men också vissa gånger vet jag inte var de kommer ifrån)
Jag vet inte hur man ska säga men det är stenhårt där nu där jag slog i låret. Ungefär som en bula. Som är 5 cm i diameter. Så det är ganska svullet! Och förmodligen om nån timme eller så, så kommer det antagligen vara ett blåmärke. Man kan väl säga så här: Det kommer inte vara osynligt!

Shit happens när man inte vart man går! Tro mig,  jag vet! =)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback