Dagens händelser

2009-07-05 @ 18:00:32
Anna sov över hos mig inatt. Vi kom väl i säng runt halv 2, låg o pratade innan somna. Sedan vaknade vi vid 10-tiden, men var konstigt nog ännu trötta. Även om man sover länge in på dagen, så känner man sig fortfarande utmattad. Vi åt frukost i köket. Därefter satte vi oss i tv-tummet och såg film, Timeline med Paul Walker, m.f. Hon tog bussen tillbaka hem vid ett idag.

Jag drog sedan ned till stranden och mötte Bella o gänget. Det var lite kallt när det blåste, men vi bytte plats, till ett ställe där det var mer vindstilla, men ändå fläktande. Vi spelade lite volleyboll, men dock inte speciellt seriöst.

Vid halv fyra drog vi alla hem. När jag kom hem satte jag direkt igång med att ta bort min gamla spegel. Sedan när jag ber pappa hjälpa mig att sätta upp den nya och jag har öppnat förpackningen till spegeln, ja då finns det inga skruvar till att sätta upp den med. Fan vad arg jag blev, sånt borde man fan få med, vad är annars meningen med det hela??? Så jag har inte helt fått upp min spegel. Just nu står den på golvet riktad mot väggen. Pappa ska se om han hittar några skruvar imorn. Jag som verkligen var så taggad på att äntligen få upp den. Aaaarghhhhh!

I nästa inlägg kommer det bilder från min arbetsinsats! Vänta lite bara!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback