Welcome to paradise

2009-01-12 @ 13:08:20

En ny veckan har börjat. Det betyder skolan, igen..... Vet inte direkt om det är kul. För att det är ganska mycket som ska göras nu. Nu i två veckor framåt. Jag kommer antagligen få stressa mig igenom allt som jag alltid har gjort.

Kom precis från engelskan, där vi håller på att skriva om lite allt möjligt. Ska välja 3 viktiga uppfinningar på 1900-talet. Just nu har jag börjat skriva om P-piller. Därefter vet jag inte. Jag har inte bestämt vad mer jag ska skriva om. Fast det löser sig nog.

Nu ska jag ha spanska, där återigen vi ska skriva nån slags uppsats. Skriva om något man gör på fritiden, en hobby eller nått. Då är det ju jättekul om man ska göra det, fast man egentligen inte har någon hobby. Får se hur det blir med det. Får prata med läraren om det idag, och sen se hur jag ska göra med den saken.

Måste kila
Tjingeling, pusspuss


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback