Vinden gör mig kall inombords

2009-01-08 @ 17:44:22
Oj, vad kallt det är ute. Vindarna kommer från alla håll och kanter. Till och med det trångaste hörnen. Lätt när man har motvind, plus att det snöar. Man ser absolut ingenting, helt plötsligt har man väl gått in i någon innan man ens märker det. Okej, det hände inte mig då da, men det kunde ha gjort.

Skoladagen var lugn. Började med en ny kurs idag, filosofi (sträva efter vishet) som man skulle säga i SVENSKAN. Det var helt okej, bara det inte liknar historialektionerna som vi hade i 1:an, då blir det katastrof för min del. För det var inte så jättekul. Men det här  verkar mer intressant, än det andra.

Efter skolan gick jag och Mikaela på stan, hon ville veta ungefär vad jag önskade mig och så skulle jag vara smakråd, för någon annans present. Sedan bokade jag bord på Ringduvan, för typ 15 pers. Vi ska fika imorn tillsammans, litet "födelsedagskalas" para mi, nästan. Det ska bli mysigt! Åhhh, jag längtar till lördag! 18 freaking år! Förlåt att jag tjatar, men jag kan inte hjälpa det...För det ska bli så kul! :P

Tjingeling

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback