Uppåt och nedåt

2009-01-20 @ 21:42:38

Jag tror jag har haft lite humörsvängningar idag. Men jag vet inte om jag kan avgöra det. Det enda jag vet är att jag var lite 'ledsen' i förmiddags. Fast mot eftermiddagen, efter körningen så blev jag jätteglad. Läraren sade till mig att det var jättebra och om jag hade gjort uppkörningen idag så hade jag fått mitt körkort. Tänk om det verkligen hade vart så, fatta vad kul det hade vart. Nu börjar allt verkligen flyta på, om kanske 2-4 veckor har jag förmodligen mitt körkort om allt går som det ska. Jag hoppas snarast att jag får boka in tid för uppskrivning och uppkörning.

Det ironiska som jag känner just nu är att mycket har förändrats sen jag började övningsköra. När jag först startade med körningen så gick det inte så bra och då trodde jag att jag skulle klara teorin bättre. Men nu är det helt omvänt. Nu känner jag att jag kommer klara uppkörningen bättre än uppskrivningen. Jag måste verkligen sätta fart på teorin. Läste VÄLDIGT mycket i den idag....Nu prioriterar jag det ganska mycket och skolan mindre, för jag vill verkligen ha det nu, speciellt när det är så nära, så nära.

Ska til körskolan imorn och göra några dataprov och sedan förhoppningsvis boka tid för uppkörning och uppskrivning!!! SPÄNNANDE

Byebye =)


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback