torrssadaaaaag!

2009-01-29 @ 19:49:49
Usch i bush! Vilken dag, tråkiga dag. Skola som vanligt, suck, med stora bokstäver. Hade svenska först klockan halv 10, där vi fick jobba enskilt med något. UPPLYSNINGEN! Jippi, jättekul! Därefter filosofi, där halva klassen skulle diskutera om lite varsom, vi fick en text till idag som vi skulle ha gjort och gjort några uppgifter till den. Jag tyckte vi diskuterade väldigt bra, även läraren tyckte det och det är ett plus, med stora bokstäver och ett utropstecken! Sist på schemat var matte, där vi gick igenom andragradsfunktioner, helt sjuka grejer som man inte förstår sig på. HAHA, som alltid.

Efter skolan drog jag ner till körskolan för att göra några datorprov. Jag hade gjort ett om bilen, fordonet eller vad man ska säga och då fick jag 41 rätt av 70 möjliga...men idag gick det vägen, det gick skitbra. Jag blev nästan chockad över resultatet. 65 AV 70!!!!!!!!!!!! Vad fan, det är ju asbra. Fan vad glad jag blev. Det är nära nu, så det är bäst det håller i sig..Hoppas det kan gå så här bra på uppskrivningen...som är.............................!! Haha, nää, jag tänker inte säga..En överaskning! =)

Jag ringde hem till morsan och tvingade henne att vi skulle äta våfflor idag. Jag fick nå ryck eller ngt och ville bara ha våfflor. Jag fick gå in och handla på Coop, sprang runt som en yr höna för att jag hittade inga våfflor. Så jag bad om hjälp!
Också precis när jag frågade vilka sorts våfflor jag skulle ta,.....ja, men vad händer inte då....då dör telefonen, jippi! Så jag plockade bara åt mig en sort. När jag betalat och gått ut ur affären, då kommer jag på att jag skulle handla tv-tidningen...jaja, det var bara att gå in igen det...Allt blev så stressande när allt hände på en gång!! ajhkjhsk.

Kom hem vid 18, gjorde i ordning våfflor på en gång... Riktigt gott blev det....har ont i magen efter allt nu! Ahhehww.
naj, ska försöka läsa lite nu och se hur det kommer gå....kanske somnar, jag e trött!

Well well, byebye, puss puss, th´jingan

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback