SKA HA EN GULDSTJÄRNA

2009-01-14 @ 16:56:43
Vilken underbar dag det vart. Men det kommer säkert inte låta som om det vart det, när jag berättat vad jag gjort egentligen. Började dagen klockan 8 med företagsekonomi, helt okej. Vi jobbade fort  med våra uppgifter och diskuterade våra svar väldigt nog, så vi förstod ordentligt. Sedan, kanske strax före 10 började vi med vårt grupparbete som ska lämnas in på fredag. Vi slöt egentligen klockan 12 men vi satt kvar till 1 först. Därefter gick vi till ÖB, och köpte lite godis. Så fort vi köpt vårt godis gick vi tillbaka till skolan och fortsatte med arbetet. Vi kände att det var mycket kvar att göra, så vi ville få det gjort så fort som möjligt. Vi satt i ett grupprum (tillsammans med godis) från halv 2 till 4. Så  nu ska vi bara läsa igenom allt vi gjort. Asså, fatta, vi satt över 4 h idag. Slöt ju 12 men satt över till 4. Så fatta, vi borde få beröm för det. Vår lärare kom typ in strax efter 3 och sa att vi var jätteduktiga som satt över och jobbade med det. Det borde vi få ett plus i kanten för.

Jag sitter nu hemma hos Micko och bloggar som ni förstår. Och hon pluggar spanska. Och jag försöker hjälpa henne så gott jag kan när hon ber om det =) Jag borde också plugga, men alla mina saker är hemma i Tofta på mitt skrivbord. Jag trodde jag skulle hem till 1 men det blev inte så, eftersom vi gjorde vårt arbete, men vi hade jättekul när vi höll på med det. Skrattade väldigt mycket. Vi hade typ sockersjukan, eftersom vi åt godis..HAHA. Det blev fnittrigt! =)

På tal om inget. Jag fick höra en hemsk nyhet igår av min mamma. Min kusin skulle ha barn i juni, men tyvärr blir det inte så. Hon förlorade det. Hon hade vart på ultraljud och då hade de inte hört något hjärtslag på den lilla. Det som också är värst är att hon måste föda fram det, bara för att det var för stort. Det hade till och med formats arrmar och ben. Jag var jätteglad för deras skull. De har en son som är två år och jag tyckte det skulle bli jättekul att han skulle få ett syskon nu, kanske en lillasyster. Sånt är verkligen hemskt att höra. Också när hon gått så långt, minst 4 månader. USCH!!

LOVE LIFE
Tjingelinge

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback