Only ONE knows

2009-01-21 @ 21:50:35
Om bara ett par minuter ska jag bädda ner mig under mitt varma duntäcke. Men det första jag kommer märka är mina kalla ben mot mina varma ben när jag kryper in under täcket.  Jag brukar alltid kura ihop mig i fosterställning för att få upp värmen. Det blir så automatiskt, när jag ska värma mig. Men det är skönt. Det tar år för att få upp värmen i mitt rum. Det är så fruktansvårt kallt därinne. Nästan så man fasar för att gå in där. Blir som en rusch så fort man stänger dörren. Byter om till pjamas fort som tusan och sedan släcker lampan och hoppar till sist in under täckert. Skakar lite först, men får försöka slappna av.

Har nu under kvällen skrivit på analysen, men är långt ifrån färdig. Jag har gjort halva, så nu är resten kvar som jag måste göra imorn, när jag kommer hem.

Men först måste jag sova ut ordentligt..Första kvällen på länge som jag sover innan 10! sjyst!!!

byebye // love

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback