Myspys kväll

2009-01-30 @ 22:04:54
Ja, det hände något i morse som nog aldrig har hänt mig förut....JAG FÖRSOV MIG! Helt otroligt! Jag hade satt klockan på 10 i 6, men tänkte efter den ringt att jag kunde sova till 5 över, för det skulle jag hinna...så jag ställde om klockan.....sen så vaknar jag av att pappa kommer upp och frågar om jag har sovmorgon, jag svarar yrvaket: NEJ! och tittar på klockan och flyger upp....Klockan är nästan 20 över 6....hur bra är det! Upp och klä på sig, springa ner och äta frukost...borsta tänder och cykla iväg som tusan till bussen. Jag hann...men det var första gången som jag försov mig! Haha.

Ändå hade det inte gjort något om jag hade försovit mig, för det var ingen rolig spanska-lektion på morgonen iaf, plus att jag senare inte har någon företagsekonomi lektion, så nästa lektion började inte förrän halv 12, visst är det typiskt??

På kvällen bestämde jag och några till att äta middag ikväll...så jag åkte inte hem efter skolan, jag gick ner på stan, hämtade syrrans nyckel till lägenheten, drog hem till henne...såg film, drog ner till stan igen för att lämna tillbaka nyckeln....gick därefter till Josefina där middagen hölls...Jag kom till henne ungefär vid halv 6, då var det bara jag och hon där....sedan kom Isabelle och vid 6-tiden skulle vi till Willys för att möta upp Caroline och köpa mat. Det blev fläskfilé med potatisklyftor, jättegott! Till efterrätt gjorde Josefina en kladdkaka....men den var svår att få ned, eftersom man åt den tätt intill maten....som var mättande! Men kladdkakan var ändå oemotståndlig... MÅSTE ÄTAS! Vi hade det jättemysigt med stämningsmusik och myspys prat. Underbart! Vi skulle även sjunga singstar, men allt blev så hastigt och jag skulle bli hämtad vid 9-tiden. Så vi bestämde att det fick bli en annan dag! =)

Det var väldigt halt på vägen hem, mamma höll väl kanske 60-70 hela vägen hem....när vi nästan var hemma, kom jag på att jag ännu hade min cykel uppe vid vägen, så mamma fick släppa av mig, så att jag kunde få hem cykeln. Om jag inte hade tagit den då, så hade jag glömt bort den, och skulle säkert komma försent till bussen nästa vecka..Haha, naj, så jag tog den med en gång. Sadeln var helt isig! Små droppar hade frusit till is, tur att jag inte satte mig på det!

Naj, ska gå och lägga mig när som...Jättetrött, kan inte förstå det egentligen...har ju sovit ganska mycket den här veckan!!!??? Imorn ska jag även upp tidigt för jag ska köra med pappa in till bowlingen imorgon.. KLOCKAN 8!

Puss puss

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback