Låt solen aldrig sluta brinna

2009-01-05 @ 22:18:40
Haft en jättebra dag idag. Fick besök av Anna. Jag mötte henne vid bussen vid halv ett och vi tog en promenad och prata och fota lite omkring oss. I snön. Det har vart jättebra väder idag, men det kunde ha fått vart lite soligare. Men vi lyckades klara oss med det vi fick. Det var i alla fall ljust ute. Vara ute idag, var riktigt uppfriskade. Speciellt med frisk luft och ha någon att prata med. Vi gick ner på stranden och lämnade spår efter oss, sedan gick vi hem till mig och värmde oss. Mina fötter var verkligen som isbitar, även fast jag haft 3 par strumpor på mig, det kanske var det som gjorde det.
Vi satt uppe och såg film och pratade tills hon åkte hem vid kvart i sju med bussen. Det var så fint ute när vi gick till bussen, när snön ligger så lätt på träden och det är mörkt ute, men att gatlyktorna lyser upp dem. Jättefint!

På onsdag börjar skolan, det kommer bli lite jobbigt...men kul ändå, att få träffa alla igen. Men det är så fruktansvärt mycket som ska göras, och jag kan ännu inte förstå hur jag ska hinna med.

Countdown: 4 dagar kvar!
Tjingeling

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback