Jobbig dag

2009-01-13 @ 09:18:24
Står vid datorerna i skolan. Det är ganska lugnt här. Jag är här med Anna, som står vid en dator bredvid mig och kollar sin Tjelvar. Vi kom precis med bussen, vi fick gå en liten bit då da, så jag är ganska trött just nu. Speciellt om man bär på en stor bag med skridskor och hjälm plus några saker till som böcker osv.  Jag sov på bussen hit, för att jag var ganska trött, men inte blev det bättre med lite sömn. Det blev nästan värre. Hoppas jag blir piggare under dagens gång.
I eftermiddag är det då skridkskoåkning med klassen. Det ska faktiskt blir riktigt kul. Bara det inte blir massa konstiga övningar som man säkert inte kommer klara av. Jaja.
Därefter ska jag köra mörkerkörning. Det är ju kul att jag hade kollat fel tid. Det är inte halv fyra jag ska köra utan halv 5 istället. Jättekul. Vad ska jag göra från 2 till halv 5 liksom? Jaja, jag hittar väl på något, det gör jag alltid, typ.

Naj, nu ska jag försöka hitta alla. De verkar försvunna! =)

Tjingeling

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback