Isdans kommer snart

2009-01-13 @ 15:14:39
Befinner mig hemma hos Mikaela. Fördriver tiden lite hemma hos henne. Vi gör inte så mycket. Hon ligger och halvsover i sängen och jag sitter med datorn i knät i soffan. Vi kom väl hit för en timma sen kanske. Då hade vi precis vart och åkt skridskor. Skitkul. Jag lärde mig att bromsa lite grann iaf. Tappar balansen gör man då, men skit samma. Det är smällar man får ta. Jag ramlade väl några gånger. Flög in i några andra. Men det är sånt som händer om man inte direkt är van. Jag blir så avundsjuk på de som kan åka riktigt bra. JAG VILL OCKSÅ!! Finns det inte nån som kan lära mig?? Det skulle vara asbra.

Om en och en halv timma ska jag ned till körskolan och köra lite. Omkörning, jippi! Jag är så trött just nu, så jag får hoppas att det kommer gå bra ändå. Jag ska bära på en tung himla bag också, med skridskor och hjälm och hela kalabaliken. Idag på körskolan ska vi typ ut i två bilar, och så får man köra om varandra. Jättefånigt ju! Plus att det kommer var mörkt. För halv 5 ska jag ut på vägen. Så se upp för mig!!! =)

Tjingeling

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback