Helg

2009-01-23 @ 23:24:58
Återigen helg, sköna sköna helg! Men inte mycket ledigt kommer det att bli, eftersom jag till mesta delen ska göra färdigt engelskan, som ska vara inne till på måndag. Jag har skrivit en sida och om en uppfinning och det ska bli om två till..så det är bara att skriva på. Gjorde även klart spanskan idag. Blev väl ganska nöjd. Sedan fick man reda på vart man ligger i företagsekonomin, och jag ska vara JÄTTEGLAD! Hoppas det kan hålla i sig till B-kursen!

Gick på stan med Anna efter skolan. Jag letade efter present till Mikaela, som faktiskt fyller 18 år på måndag! =)
jag hittade faktiskt något och jag hoppas hon blir nöjd! Vi skulle nog gå och fika på måndag efter skolan....jag kommer vara med till 10 i 4, för då ska jag övningsköra....gå igenom lite lätta saker bara! Ska bli kul!

Såg precis på Samantha på Tv4, lite roligt faktiskt. Nu tänkte jag se ett avsnitt av Prison Break, det som jag spelade in i måndags....man hinner ju inte se det i veckan, eftersom man ska hinna med skolan först...så man får se på helgerna istället.

Först tänkte jag bara göra en lek här med några av de snyggaste boyzzz'en according to MOI...En bild varje dag! Tell me if you think he's HOT as FIRE or COLD as ICEEEEEE! dahahahdahha!

På tionde plats har vi: Hayden Christensen

<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

han borde ligga etta

2009-01-24 @ 10:02:42

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback