.....han behöver inte vara slagpåse

2009-01-10 @ 20:57:30
  JAAA, min bror hade inte glömt bort mig.... Han ringde väl för en timma sen tror jag! Det var en himla tur för honom det. Jag sa det till honom också, varför han inte ringt tidigare, och att han hade fått stryk av mig om han inte gjort det...Just när han  ringde var han och Emma (hans flickvän) ute på en promenad....här går det däremot inte att gå ut och gå, då kan jag direkt säga att då står man inte länge....glashalt....is med vatten ovanpå, det är ju jättekul!
  Men i alla fall, han sa att jag får min present när jag kommer upp till dem, till Gävle....då har jag något att se fram emot också....men självklart för att träffa dem också såklart...vi kommer åka upp dit på påsklovet, så det är ju ett tag till om man säger så! Så, än en gång, tur för honom att han ringde....Nu behöver han inte vara min slagpåse! =)

 Puss

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback