Går snabbare än Berg-och-Dalbana

2009-01-12 @ 19:40:33
Läste ni GT,- GA idag? Min dikt fanns där. Jag har fått jättemånga fina kommentarer om den. Jag blir så glad när jag får höra sådant. Jag tror till och med jag blev lite rörd. På torsdag är det exakt 6 månader som han gick bort. Jag kan ännu inte förstå det. Det var inte så längesen som jag kan minnas jag träffade honom sist. Just nu känns det som om det var igår. Jag önskar att tiden inte gick så fort, men det gör den utan att man är medveten om det. Det som också känns lite läskigt att jag har trott att jag har sett honom. Jag var på stan, och blickade bort bara för en kort stund, och helt ärligt jag trodde verkligen jag såg honom. Det var som om att ha sett honom på pricken. Han som jag såg var så himla lik min kära farfar. Det kanske betyder att jag verkligen saknar honom!! <3

(Varför tror du det?...................Det är klart jag gör.)

Tjingeling

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback