DIARY

2009-01-26 @ 13:11:50
Befinner mig i skolans bibliotek. Har Mikaela till vänster sida om mig och Denise mitt emot mig. Vi surfar på internet, LIKSOM!! ;P
Vi väntar på att spanska nska börja, som börjar kvart över ett. Jag längtar redan tills klockan halv 3 för då slutar vi, yahooooo! Efter skolan kommer jag och Mikaela gå ner på stan, shoppa lite och fika lite, eftersom det är hennes 18 årsdag idag, GRATTIS GUMMAN på 18- ÅRSDAGEN!!!! HIPP HIPP HURRA!

Sedan vid ungefär tio i 4, så ska jag dra till körskolan o köra lite. Ska bli kul! Jag ska försöka ge några förslag om vad jag själv skulle vilja träna på. Uppkörningen blir ju inom snart, så jag vill kunna det mesta så klart!

När jag kommer hem, ska jag läsa lite kanske i min engelska bok "Freedom Writers Diary" tror jag den heter. Jag tror den kan vara bra. Jag ska göra en muntlig presentation för den i en grupp på 4 i vår klass. Så det känns lite spänt. Men det kommer att gå bra.

Naj, jag får väl ta och kila till lektion. Måste ännu hämta mina böcker i skåpet! Jag undrar vad vi kommer hitta på idag??? Hoppas också att jag får tillbaka spanskauppsatsen! =)

Byebye, puss, hörs senare! ^^

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack så mycket=)

2009-01-27 @ 15:49:08
URL: http://mhederfeld.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback