4 januari 2009

2009-01-04 @ 18:01:53
Dagen började 10 för mig idag, för vid det ögonblicket vaknade jag igen. Konstigt efter allt underligt som vart med mig i natt! Haft jättesvårt att sova. När jag vakna i förmiddags, kändes det nästan som om jag egentligen inte har sovit under hela natten. Att jag vart vaken hela tiden, det som är det underliga. Jag vet att låter lite knäppt, men så kändes det i alla fall. Jag har inte gjort något idag, bara suttit på rummet och sett tv, slumrat till ett par gånger, utan att jag vetat om det.

Har suttit här nästan hela eftermiddan och skrivit på mitt reportage. Jag lyckas inte få det att funka, men det är klart, det ska nog bara finputsas lite. Jag har bara skrivit ihop en smörja som jag kan hoppas räcker. Men jag orkar inte tänka på det mer nu. Nu tänker jag lämna det för idag.

Ska nog fixa med lite annat nu innan mina ögon blir fyrkantiga.
byebye

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback