3-4 januari 2009 - 1 VECKA

2009-01-04 @ 01:37:54
Flög upp klockan halv 10 idag. Kände mig nästan stressad, men har ingen aning om varför. Vi skulle åka till stan och handla idag, och då ville jag upp o duscha först.... Jag trodde att mor o far var vakna, men icke. Jag tror att vi nog inte åkte hemifrån förrän 12 tror jag.....Annars brukar vi vara inne till 10. Men som sagt, det blev lite senare idag. Kanske för att vi la oss sent igårkväll, och de gick upp typ 6 imorse för att vinka av kusinerna :( jag var död då, så jag fick missa det den här gången...Men jag sa hej då igårkväll, ifall jag skulle missa imorse, som jag också gjorde.

Vi lunkade runt på stan, och jag visade lite av det jag önskar mig i present. Alltså, tänk....jag fyller år på lördag! Åhh, det ska bli så kul. Jag längtar! Men i alla fall, vi kom hem typ vid halv 4 igen...och då tog vi en fika...jag satt o såg lite tv....

Jag var så hungrig att jag gjorde iordning maten ikväll. Det var inte så svårt, bara skära upp lite grönsaker så vart de klart. Kycklingsallad, inte så avancerat! =) hehe Därefter såg jag The Happening, jag trodde faktiskt den skulle vara lite läskigare...men det var den inte... =)

Vid denna minut funderar jag på när jag ska gå och lägga. Tänker kanske att det borde vara bra att göra det nu, eftersom jag är ganska trött, måste jag erkänna! :D

Natti natti <3

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback