2009-01-15

2009-01-15 @ 17:23:29
Trött som vanligt efter en tuff dag i skolan. Det är det varje dag. Skulle behöva sova ut i en vecka. Började inte förrän halv 12 idag, men jag gick upp kvart i 6 ändå för att åka med bussen till stan 10 över 7..... För att jag skulle köra klockan 8, jättekul. Men det var faktiskt kul. Jag kan typ jättemycket nu. Jag har lilla uppkörningen på tisdag och då ska jag boka tid för DEN STORA UPPKÖRNINGEN och teorin. Shit vad nervöst det blev nu, jag vill verkligen lyckas med det på första försöket. JAO, det ska jag nog klara. Ska bara läsa på teorin en massa nu!

Haha, när jag åkte hem med bussen idag. Så stannade busschauffören och gick bakåt i bussen och puffade på någon som tydligen skulle av, men han var så JÄVLA PACKAD att han knappt visste vem han själv var. Helt puckat!

Nu har jag nästan precis skrivit klart reportaget. Ska finputsas lite bara. Strax ska jag börja med spanskan..usch!!!
Fattar inget.. vi ska skriva om ett fritidsintresse..lätt liksom när man inte har ett.

Tjingeling

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback