2 januari 2009 - Halvfödelsedagen!

2009-01-02 @ 18:55:28
Hamnade i djup sömn i natt, med mycket drömmar och förväntningar. Fast vaknade tidigt, var orolig för vad som egentligen väntar. När jag trodde att jag skulle kunna somna om efter att ha legat och vridat och vändat i sängen, bestämde jag mig för att stiga upp. Åt frukost framför tv:n, men inget intressant visades där. Därefter satte jag mig och såg Kung Fu Panda istället, mycket roligare. En Panda i spagat? Kan det bli bättre. Eftersom lunchen blev klar, blev jag tvungen att pausa filmen mitt i visandet. O god mat blev det också, lasagne. Jag fortsatte att se klart filmen efter käket. Vid 3 tog jag en promenad ut i det kalla (efter att Freddy och Emma åkte tillbaka hem till Gävle.) Jag blev varm inombords men mina kinder var inte så varma. Var som om nålar kastats på mina kinder. Nålarna kom flygande längs med de iskalla vindarna. Självklart blir man lite rödmosig när man är ute medan det är kallt. Det är alltid mysigt, inte sant?

Mot kvällen satt vi och såg "Generation kill" någon serie på Canal+, med Alexander Skarsgård. Därefter satt jag på tv-rummet, och lite senare kommer moster in med ett paket till mig, eftersom jag fyller år snart. Det blev en tidig present, eftersom de åker hem imorgonbitti :/ Kommer sakna dem väldigt mycket! Det kommer bli fruktansvärt tomt här hemma. Då har jag ju ingen moster att retas med heller! =)

Ha en fortsatt trevlig kväll! puss <3

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback