18 år - Körkort..snart..dricka...snart

2009-01-10 @ 18:38:49
Dagen som jag säkert väntat på i 18 år är här nu. Fyller 18 himla stora år. Kan ni förstå det? Jag kan nästan inte det.
Gud, 18 år! Vad glad jag är. Hade faktiskt lite svårt att sova inatt, lite spänd för idag antagligen. Vaknade väl vid 9 tror jag, kolla tiden på mobilen, hade fått sms från Mikaela exakt klockan 04.21. Precis den tiden jag föddes för exakt 18 år sedan. Det var väldigt speciellt!
   Jag gick ner, ingen var vaken. Jag gjorde i ordning min frukost, gick upp och åt frukost i tv-rummet. Sedan måste jag somnat, för sedan hör jag mamma och pappa komma sjungande i trappan. "Ja må hon leva, Ja må hon leva" osv...Det var mysigt. Fick min väska som jag önskade mig! Jag blev riktigt glad över den! :D Det enda som inte var bra att det var för liten storlek på strumpbyxor, så de måste bytas tyvärr.
   Senare mot eftermiddan kom resten, syster yster och bror, mormor o morfar och Göran. Och där blev det lite till. Lite pengar, badlakan, och salladsskål (som jag kan ha till när jag flyttar hemifrån)
   Har typ även blivit bombarderad av meddelanden. Man blir glad över att de kommer ihåg att man fyller år iaf...Jämfört med min äldsta bror som ännu inte hört av sig alls. Dåligt tycker jag! Hoppas han inte glömt bort mig! 
 

Några saker av det jag fått. Väska, pengar, foundation, halsduk....en sminkväska med lite innehåll! =)
(Fick även ett svart badlakan, men som jag slängde in i tvättkorgen. Det kommer annars ludda av sig mycket. Sedan fick jag även en salladskål i glas, med två träslevar, och två glasflaskor för vinäger och olja. Samt också strumpbyxor)

Tjingeling! IT'S MY 18:TH BIRTHDAY!!!!!! =)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Oj, det var rätt coolt att du fick det 04.21! För jag skickade vid 04.17 tror jag o de var bara för att jag va vaken:) Haha, men de var ju lite kul iaf!

2009-01-10 @ 21:05:46
URL: http://mhederfeld.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback