Vilken känsla!

2009-02-04 @ 17:34:47
Jag kan nog inte bli på bättre humör. Jag sa ju inte vad det blev igår, istället för middag. Men jag ficken BIL, fatta vad kul det var. Därför lura de mig, det var sån överaskning. Jag vågade inte köra hem själv då, pappa fick åka bredvid mig.

I morse bestämde jag mig för att köra till skolan. SJÄLV!!! Det var så jävla kul, men kändes underligt att inte ha någon bredvid sig, som alltid haft. så jäkla kul! Ni kommer själv fatt hur det känns när ni får körkort!! Så underbart! Jag blir redan utnyttjad, haha, men jag tar betalt för det..SUCKERS!!!

Naj, måste kila....ska med bussen in till stan... KLASSFEST IKVÄLL! Fatt vad roligt det kommer bli! Hoppas hoppas! byebye

Kommentarer
Postat av: Anna

Kan inte fatta att du fått bil! :D:D

2009-02-06 @ 13:19:04
Postat av: Anna

Kan inte fatta att du fått bil! :D:D

2009-02-06 @ 13:19:47

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback