Topplistan - nr 1:__________________

2009-02-02 @ 21:32:11

Sanningens ögonblick. Min topplista har nått till sitt slut.
En överblick på de som redan varit, innan jag avslöjar min 1:a:
2:a plats - Shia Labeouf
3:e plats - James Lafferty
4:e plats - Sean Faris
5:e plats - Cam Gigandet
6:e plats - Adam Brody
7:e plats - Benjamin McKenzie
8:e plats - Chad Michael Murray
9:e plats - Ed Westwick
10:e plats - Hayden Christensen

Trumvirvel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Daaaadahdaaaadahhh
På 1:a plats har jag: ROBERT BUCKLEY!

Robert Buckley
Robert - "Lipstick Jungle"

(Min kompis Bella tycker att Chad Michael Murray borde ha legat 1:a, så därför tillägnar jag denna till henne:) 
Här har du din 1:a, Bella

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback