Nya ljus

2009-02-23 @ 19:10:13
Det blev mer sömn i natt, men jag sov inte långt in på dagen. Jag vaknade strax efter 8, men kunde gärna få sova lite till. Hur mycket jag än försökte så lyckades jag inte. Jag värmde upp te och ät en smörgås. Satte mig framför tv:n och zappade genom alla kanaler. Trots att det inte var så himla mycket på tv, stannade jag ändå då filmen "The Departed" började. Den var ju helt sjuk. Alla dör ju! Annars var den helt okej, men totalt sjuk som sagt.

Mamma och jag åkte inte till stan med mormor, jag skulle klippa mig klockan 1. Frisyren blev jag jättenöjd med. Luggen är äntligen kort igen, så nu behöver jag inte vara så irriterad att den ramlar ned i ansiktet hela tiden. Skönt! Sen blev det att hon klippte av ungefär 5 cm på längden, också blev det lite uppklippt och fluffigt. Jättenöjd!

Efter jag klippt mig, så skulle mormor också klippa sig. Då gick jag och mamma på stan så länge. Jag köpte då en mysig kofta på Vero Moda. Den är jätteskön och även den är lite fluffig! Det var även billigt godis på Coop, så jag kunde självklart inte låta bli, sån godisgris som jag är. Måste sluta upp med det!

Efter den lilla trippen till stan, gav det sig av hem till mormor och morfar, fikadags! Jag bakade även några chokladmuffins till dem, för det tycker de om. Även idag lyckades jag jättebra med dem. Tredje gången i rad som jag gör det. Lyckat!

Nu ska jag försöka rensa bort lite skit från datorn. Bara massa konstigt grejs som befinner sig här.

Byebye ♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback