My Homies

2009-02-25 @ 21:02:14

♥Snart börjar Grey's Anatomy, som jag måste se. Jag, som är TV-FREAK, måste se det. Därefter blir det nog sängen som gäller, för jag känner redan nu hur trött jag är. Dessutom ska jag till mormor och morfar för att baka. Lite ironiskt var att i måndags bakade jag muffins till dem, och idag fick jag vet att de var slut. Det var runt 20 st, så de måste vart väldigt goda. Imorgon blir då att baka några fler.

Även imorgon kväll blir det bio på det nya palatset. Det ska bli kul. Synd att alla inte kommer, det är bara dem som är bortresta som fattas, annars är vi allihopa. Men vi kommer nog ha roligt ändå. Filmen slutar kl 22 och jag ska köra hem då. Lite läskigt, för jag har inte kört hem så sent förut. CREEPY!

Naj, måste kila. Grey's Anatomy har börjat. Oh no!!!
byebye


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback