Melodifestivalen 2009

2009-02-07 @ 22:20:40
Steg upp vid 9 imorse, sprang in till grannen och mata deras djur. Jag älskar dem, förutom kaninerna...de är jag rädda för! Den ena attackerar en när man försöker fylla på matskålen. Det är också väldigt kul när man också får se när den ena juckar mot den andra kaninen...NÄÄ, verkligen inte, usch!

Vid 11-tiden tog jag bussen till Klinte. Skulle hänga med Anna idag. Jag visade henne mitt körkort, som jag fick igår =) Vi såg först film och åt lite godis och drack läsk. Sedan tog vi en promenad ut i det fria. det var grått och dystert ute, men det var ändå mysigt. Anna tog med sin kamera och fotade lite. Det blev en del riktigt bra foton. =) Därefter gick vi hemåt till henne igen, åt jättegod mat! :P Sen såg vi en film till, em jag hann inte se färdigt, för jag skulle med bussen hem.

Hemma väntade morsan och farsan. Vi började med maten strax efter jag kom hem. Det blev kycklingsallad. Vi åt det nästan samtidigt som Melodifestivalen visades på tv. Den som verkligen sög, enligt mig var Caroline af Ugglas, jag har verkligen svårt för henne.. USCH! Nu sitter man och ser på Flashpoint, och jag måste nog kila, för reklamen är nog slut nu!

byebye♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback