~Lida~

2009-02-25 @ 18:43:32

Det blev bättre sömn i natt. Men inget är perfekt än. Jag måste även säga att jag har varit riktigt duktig idag. Jag har gjort skolarbete idag. Det jag just nu känner är fy tusan, de tog mig mer än fyra timmar att skriva om en kort novell och jag ska skriva om 2 till...Helst vill jag bli färdig med det innan sportlovet är slut, eftersom nästa vecka vill jag plugga på matten och spanskan. Prov i spanska nästa fredag. Jag hoppar upp och ner, för så lycklig är jag. NAJ!

Imorn ska jag inte plugga så mycket i alla fall. Jag tänkte åka hem till mormor och morfar och baka lite åt dem. Sedan därefter ska jag in till stan och träffa tjejerna, för vi ska ut och äta och gå på bio. Vi ska se "I taket lyser stjärnorna" på den nyöppnade bigrafen "Biostaden Borgen". Det ska bli kul och se hur det ser ut där. Hoppas vi får det mysigt imorgon.

Ikväll kanske det blir lite räknande i matteboken och så ska jag se om jag kan laga ihop något gott, för just nu känner jag mig hungrig...Så, nu kila jag.

Byebye ♥

No more suffering

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback