Hjärnan utför.....?

2009-02-02 @ 21:49:17
Kom sent till skolan idag, eftersom jag försov mig...eller nja det kan man väl inte riktigt säga att jag gjorde...jag sov längre för jag orkade inte gå upp, jag har sovit så dåligt nu i helgen på grund av att jag har blivit jätteförkyld. Näsan är tät, och det rinner konstant. Väldigt jobbigt!

Hade textil, engelska och spanska idag...men också extra matte....det kan behövas för att komma ifatt lite. Sedan till 4 gick jag ner till syrran och satte mig i Fikarummet på PayEx och väntade på att Carola skulle sluta så vi kunde ut o köra. Körningen gick jättebra! Jag känner mig väldigt säker nu! "Jag släppte av mig" vid busstationen och när syrran körde iväg såg jag att hennes ena lykta fram på bilen var sönder..HAHA, icke bra!

Jaja, kom hem vid sju...lagade ordning lite mat. Sitter just nu och ser Lipstick Jungle!
Måste kila, pausen tog slut!
byebye

Kommentarer
Postat av: Carola

ja, så bra körde du; jag kom hem med ett trasigt framljus så nu måste jag till verkstan. hihi (stackars plånbok)

2009-02-03 @ 22:12:40

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback