Gör det mitt

2009-02-24 @ 11:21:23
en natt med dålig sömn åter igen. Jag kan inte förstå det. Jag behöver sova, men det fungerar inte. Det hjälper inte ens NÄR jag går och lägger mig sent. Det roliga var igår morse när jag vakna, så vakna jag inte när plogbilen körde förbi mitt fönster. Jag bor precis bredvid vägen, så det är lite konstigt att jag inte hörde den, för de brukar föra ett riktigt väsen. Underligt!

Idag i alla fall så ska jag till tandläkaren. Blir väl att se om man har några hål. Hoppas jag inte har det. Sedan ska jag prata med dem om, om jag kanske ska ha tandställning. Tänderna är lite sneda, så det är väl bäst man kollar det nu. De jädrans visdomständer underlättar inte för de andra att vara raka. Usch! De är bara ett elände för stackars munnen.

Även idag är det fettisdagen, så då ska man gotta sig med semlor. Får se om det blir nån sen. Jag är kräsen när det gäller semlor, för jag tycker inte om mandelmassan. Den förstör smaken för mig.

Naj, ska nu hoppas i duschen och sedan äta pannkakor
byebye ♥
Nya

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback