om ni undrar? - Sanning o konsekvens

2009-08-22 @ 18:09:34
Mår då inte alltför så bra idag. Två orsaker beror det på, men bara den ena tänker jag nämna. Det blev lite för mycket dricka igår, så magen är inte på topp. Och fötterna gjorde ont av skorna efter den långa backen upp från Hamnplan 5 till Söderport. Fick därför gå barfota hela vägen hem till Micko, mitt i natten. Kallt och väldigt oskönt! Gick sakta och säkert för att slippa trampa i glas. Fötterna var helt svarta när vi kom hem till Micko, så jag fick därför låna hennes dusch och tvätta rent dem lite.

Jag var också dum igår. Jag glömde minneskortet till kameran i datorn HEMMA så många bilder från den blev det inte. Jag var så stressad igår att jag inte hade en aning om vad jag höll på mig. Aaah! Lite trist, fick ta lite bilder på telefonen istället, men de blev inte så bra. Haha, ni ska se bilderna på mig från middagen.(från Bellas kamera) Är helt sjukt! Jag tror inte ens jag vågar lägga upp dem. De är däremot upplagda på facebook. Haha! Men kanske jag inte ska låta er missa det roliga. Jag får väl tåla att jag skämmer ut mig lite. (bara för att klaragöra vad jag gör så är det för vi körde sanning och konsekvens, så där har ni svaret om ni undrar)













Här har ni den, haha




Strike a pose






























Did you have a laugh? ^^

Det var lite från gårdagen det. Jag hade kul. Det var mysigt hos Bella, med lite lek och prat. (my lips are sealed, cross my heart and hope to die).
Senare blev det då krogen för vissa. Väldigt lite folk, men vad fan. Är det fritt inträde kan man ändå passa på!

Kommentarer
Postat av: nellyhaglund

Sv, :))

2009-08-22 @ 18:41:50
URL: http://nellyhaglund.webblogg.se/
Postat av: C H R I S T I N - Foto. Illustration. Webbdesign

Svar: Tack så jätte mkt! :)



KRam

2009-08-22 @ 18:44:38
URL: http://www.christinmartinsson.se
Postat av: Erika

Jo, precis. man vet ju inte vilka märken som funkar..:O oj, va dåligt att det gjorde så :S

2009-08-22 @ 21:57:09
URL: http://chessy.blogg.se/
Postat av: annirene

svar: haha har du sett hela showen? isånafall om du inte har så måste du göra det för den är grym :D roligast är den lila muppet-dockan peanut, haha :D

2009-08-22 @ 22:27:33
URL: http://annirener.blogg.se/
Postat av: Lena i Spanien

ni ser ut att ha haft det jättekul!



besök gärna min blogg - flyttar som 17åring till Spanien

2009-08-22 @ 23:07:33
URL: http://lenaispanien.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback