Önskar vi kunde vara där

2009-04-15 @ 20:02:04
Då var man tillbaka i skolan igen efter ett långt påsklov som gick väldigt fort. Var inte hemma en sekund på hela lovet. Jag önskar lite att jag var det för att bara få ta det lugnt. Jag var mest rädd för att jag inte skulle hinna skriva färdigt uppsatsen till filosofin som är till imorgon, men fantastiskt nog skrev jag nästan hela idag, från klockan 2 till 7 ungefär. Så nu är jag klar. Riktigt skönt känns det. Nu är det ingenting mer den här veckan som man behöver oroa sig över. Matteprovet är nästa torsdag så nu har jag en vecka att förbereda mig inför det och det ska nog kunna gå oerhört bra.
 
Idag har nog alla mått riktigt bra för solen har legat högt på himlen och värmt alla här. Vi satt på marken mot huset ute och solade. Det var typ det enda vi gjorde, för att inget vettigt var planerat på lektionen idag. Man kunde lika gärna ha varit hemma och jobbat med annat. Men man slöt kvart i 12 så man ska antagligen inte klaga heller.

Nu ska jag inte ögra någonting. Troligen ska jag se Grey's Anatomy vid 21, men det beror på om jag är trött eller inte. Har inte riktigt fått den sömn man behöver men imorn börjar man halv 10, så då kanman stiga upp vid halv 8 och ta bussen vid halv 9, soft! =)

Byebye ♥

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback