Läder som jag träder...

2009-04-19 @ 14:43:15

Hejsan. Gud så fint det är ute må jag säga. Solen både skiner och värmer. Kan det bli bättre? Nää, jag tror inte det. Pappa har vart ute i det vackra vädret och varit snäll och bytat däck på min bil, GRACI Papi. Då slipper jag göra det, men så småningom blir det antagligen min tur. Något som man är tvungen till att lära sig, antar jag. Lite senare ska vi åka till faster för att Gratta henne för hon fyllde år förra veckan. Vi var ju inte här då eftersom vi var i Gävle, så vi får passa på nu istället.

Igår blev det stan med päronen, jag köpte in två par leggings och också ett läderarmband (som jag hittade på  herravdelningen på H&M). Jag måste säga att det finns mycket fina grejer på den sidan också. Jag blev så himla kär i armbandet. Jag har för tillfället blivit lite beroende av läderarmband. Måste måste ha fler!!! I alla fall, när jag skulle betala undrade kassörskan om jag ville ha armbandet inslaget......hon måste nog ha trott att det var en present till en pojk, men faktiskt var det till mig. En lite annorlunda situation kanske. Ett gott skratt fick jag. Senare blev det ett besök hos Dennis, bror min. Han fyllde också år på lovet ju, men var inte hemma så vi grattade honom igår då da. Han var lite bakis från dagen efter, så han såg ut som om han legat på toan hela natten.

Jaja, senare mot eftermiddagen bad jag pappa hjälpa mig med att montera ihop min bokhylla. Han tyckte att jag skulle göra det själv, och det kunde jag faktiskt lika gärna ha gjort. Jag gjorde det mesta själv. Jag trodde att det skulle vara svårare, men det var det inte. Det pappsen hjälpte mig med var att läsa instruktionerna och skruva till skruvarna lite hårdare än vad jag hade gjort. Nu är den uppe i alla fall och det blev SKITBRA måste jag säga. Jag absolut älskar det. Nu ska bara spegeln och byrån (som jag inte fått än) upp. Jag kan inte sätta upp spegeln innan jag fått byrån (som kan ta flera veckor innan jag kan få den för en billig peng av min syster) eftersom jag måste veta hur måtten kommer bli exakt. Jag har snedtak så därför krånglar det lite. Så jag får väl vänta då på att spegeln ska få sättas upp.

Nu måste jag göra mig i ordning. Vi ska, om ett tag, åka till faster och jag vill vara klar i tid. Jag får väl skriva senare då.
Byebye

Läder från herravdelningen på H&M

Ikea möbel
"Slutresultatet" för bokhyllan plats i rummet.
Lådorna köpte jag till, och dem gjorde bokhyllan mer stilig =)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback