Fast and Furious

2009-04-07 @ 21:01:59
Hej bloggen! Hur står ert humör till idag då? MItt är rätt trött. Igår kväll var vi på bio och såg Fast and Furious. Riktigt bra faktiskt. Jättetypiskt mig. Action är det jag lever för. Nja, hehe, men jag tycker det är skitbra. Jag levde verkligen mig in i filmen för allting gick så fort....så det var bäst att man hängde med i svängarna. =)  Vi kom inte hem förrän kanske halv 12, så vi var verkligen trötta. Idag skulle vi upp ganska tidigt också för att åka till Valbo and shoppa.  Vi gick väl upp vid 8 och åkte hemifrån mot Valbo vid halv 11. Jag köpte några tröjor på Gina Tricot och några örhängen på Glitter. Sedan har jag även köpt in 12 glas, som jag kan ha när jag flyttar hemifrån. Jag ska ännu köpa några möbler på Ikea, men vi måste mäta lite i bilen först innan jag kan köpa det, så vi vet om det passar....Men jag vet att jag ska ha dem iaf.  Vi kom hem vid 6 snåret och började laga lasagne...Gott! Och nu ska vi när som helst se The Mentalist.  Bra! Tillsammans med det blir det snacks, MUMS! Så byebye, ha en trevlig kväll! :P

Paul WalkerVin Diesel
Paul Walker                                                                  VIn Diesel

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback