Cocoo

2009-04-17 @ 20:50:40
Hejsan allihopa! Allt bra? Jo det måste det ju vara för det är ju äntligen helg. För mig blir denna helg att montera ihop min bokhylla som jag köpte på IKEA och jag kommer säkert be pappsen min, om hjälp. Men det får han stå ut med. Spegeln kommer jag nog inte få upp på ett tag. En annan spegel måste först plockas ned, bit för bit och sedan har jag en liten byrå som jag måste flytta på, men som jag inte vet vart jag ska ställa för att det är praktiskt taget fullt i vartenda liten vrå här i huset, tro mig.

Ikväll blir det en lugn kväll. Nja, den är ju snart slut så det finns väl inte så mycket mer att göra. Men jag ska nog slappa lite framför tv:n och bara mysa.

Åhh, jag måste också bara säga jag har hittat så himla fina smycken på en sida som heter Cocoo. Det finns hur mycket som helst som jag vill ha där, jag har snart tänkt att jag ska skicka efter några armband. Det kommer att bli hur läckert som helst. Besök den ni också, ni kommer nog också tycka om det. Gå in här på Cocoos hemsida!! =)

Byebye =)

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback