Zenita Ida Mathilda Johansson

2008-09-14 @ 20:36:26

Helgen har passerat när som. Snart måndag igen, skola....Har ingen lust denna vecka, kommer känna mig en aning stressad...... imorgon ska vi skriva färdigt en biografi på spanskan, på engelskan måste jag börja jobba ordenligt..HÅRT!!
På tisdag ska jag på teorikurs, då kommer jag knappt hinna plugga till företagsekonomi-provet som är på onsdag, som jag kommer vara körd i.. USCH!!! Och på onsdag eftermiddag, ska jag ha min första körlektion på bilskolan.. Fatta vad nervös jag är, jag kommer antagligen köra ihjäl oss båda! hahahaha.... seriöst!!!

Idag är också min namnsdag, det är IDA idag...... Japp, det heter jag i mellannamn, för er som inte visste det!!
Kram // Zenita

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback