Jag är blå

2008-09-13 @ 14:13:01

Helg igen. Sköna helg! Kommer bara bli en massa plugg, kanske lite tv och myspys. Ikväll kommer mormor och morfar för att grilla med oss, jättekul och jättegott. Senare ikväll ska jag se några filmer som jag lånade a brorsan idag, askul..Jag måste se "Disturbia"!!! Kommer säkert vara rädd, men måste se den!

Det är så kallt här, jag har försökt skruva upp värmen på elementet, men det har inte gått så bra...Så det känns som en igloo här uppe... Jag är typ blå, BOKSTAVLIGEN!!! Mina händer är så kalla att de krymper ihop, så ringarna ramlar av.  Mina fingrar är helt blåa under naglarna.....Även fötterna är blå, det hjälper inte ens med strumpor...jag använder till och med dunsockor...De hjälper en aning.. Men seriöst!!! Vad fan är det för fel på mig?? Jag är så kall invertes....Tänk hur det kommer vara i vinter.... Då kommer jag stå som en isskulptur ute på gården ju! NOT FUN!

Måste hjälpa mamma nu, med en massa...BYE BYE!!! HELP warming me!!


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback