Day of sweets!!!

2008-09-27 @ 20:46:24

Vad arg jag blev i morse för ingenting! Jag skulle hjälpa pappa med en grej... Och ni kommer säkert skratta vad jag skulle hjälpa honom med och varför jag blev arg för det! Jag skulle hjälpa honom att knyta en slips. (haha).. Jag kunde det för ett tag sen, men nu när jag skulle göra det, så funka det inte. Jag blev så jävla förbannad, för jag visste att jag kunde. Till slut, fick jag den korrekt. Men tänk, jag blev arg för att jag inte kunde få till slipsen korrekt med en gång! haha

Helg som sagt och idag spenderades förmiddan på Klintemarknad. Först en stund med syrran, morsan och mormor. Därefter med Mikaela, Therese och självklart Anna (som faktiskt fyller år idag, GRATTIS på dig, Anna! :P )
Jag köpte ingeting, men var nära att köpa en jacka. ;)
Strax efter vi kommit hem så stack jag och morsan till stan för att handla. Jag köpte godis!! (det är ju lördag!, HALLÅ!!!!) Därefter stoppade vi till vid mormor och morfar, där vi drack lite kaffe.. Men så hjälpte jag även mormor med hennes korsord. Sådant som jag kan!! haha

Nu sitter jag hemma, ser på tv och äter mitt "lördagsgodis"..... Jag är fullproppad, ännu mätt sen pizzan... haha
Nej, nu ska jag se färdigt "10, 000 b.c" med Steven Strait, the Hotty!!! ;)
Bye bye!! puss


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback