Gick bättre än jag trodde!

2008-10-27 @ 19:59:01

Först dagen i skolan, efter höstlovet. Dagen började med Trafikkunskap. Och som vanligt kan jag och M inte låta bli att skratta. Det var så här, en kom lite sen till lektion. En halvtimme ungefär. Hans ursäkt var att han glömt ställa om klockan. Felet med det var att om han glömt ställa klockan borde han kommit en halvtimme tidigare än en halvtimme försenad! Haha! det var ganska kul faktiskt!
Jaja, sen var det tid för det hemska provet, som jag trodde det skulle bli. Men det gick bättre än vad jag nånsin hade tänkt mig. Jag hoppas att det kan visa sig vara så också! =)

Imorgon väntar ett nytt prov, i idrott. Det kommer inte gå så bra, även om jag så skulle vilja. Det är bara inte min starka sida, om vi säger så. Jag börja läsa det idag, nu ikväll. Men inte så lätt att koncentrera sig heller. Min söta lilla 6-åriga kusin kommer och kramar mig och vill busa hela tiden...Som nu, kommer han springade och slår mig nästan..HAha Förut när jag försökte se lite på tv och läsa samtidigt (jag låg på mage), så kom han och la sig rygg mot rygg på mig, så då låg han på mig och spela på sitt Game Boy, när jag försöker fokusera på annat. Men han e bara för gullig! Han kommer allt på ngt! Haha, det finns bilder. De kmr snart!

Nej, nu ska jag försöka läsa lite på teorin, som inte kmr gå så bra... Men jag gör återigen mitt bästa! =)
ha det, ta hand om er!
Puss^^


Kommentarer
Postat av: M

Han är helt klart min nya idol;)

2008-10-27 @ 21:02:01
URL: http://mhederfeld.blogg.se/

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback