Furniture on different places

2008-10-22 @ 20:51:10
Jag fick nog ryck idag! Det var först enbart tänkt att jag skulle städa övervåningen, men sen fick jag för mig att möblera om i mitt rum. Det blev lite annorlunda. Får se hur länge det kommer bli så! Jag har stora planer för mitt rum. Men mycket som behövs göras....Får önska mig mycket av de i julklapp. Tänk, det är liksom bara två månader kvar till jul, ganska ofattbart egentligen. Jag hann inte städa klart efter ommöbleringen, därför att pappa kom hem tidigare idag. Och då tog vi en tripp in till staden! Det var mysigt!! Vi kom hem typ vid halv sju igen, och det första jag gjorde var att städa färdigt....Så nu e det skinande rent här uppe, och luktar gott gör det också!! :D

Nu har ja lite tid över innan jag ska ner och se Grey's Anatomy.... Hoppas det blir spännande! Sen en klenis som jag, tål inte sorgliga avsnitt av denne serie!! HAHA, löjligt!!!!!! =P

Jaja, får passa på att snacka lite med D. Han reser imorn! :( Ha så kul!!!

PUSS^^

Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha jag är en sån klenis så jag gråter när jag ser på Extreme home makeover,alltid lika sorgligt när dom blir så glada för sitt hus,jag lipar alltid!

2008-10-23 @ 09:40:02

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback