Tillägnat till David <3

2008-11-18 @ 21:46:06

Jag kan spegla mig i dina ögon
De är klara som månen och stjärnorna i natten

Du har dina händer runt min midja
Du håller mig tätt intill
Jag kan känna din andning och puls
Pulsen är hård och snabb
Förhoppningsvis kanske du blir min grabb

Jag känner att du drar din hand genom mitt hår
Och jag blir så glad varje gång då du frågar hur jag mår

Jag sa att jag ville kyssa dig
Du sa att du ville kyssa mig
Först en kyss på halsen, sedan kinden och nosen
Jag känner att jag nu börjar bli röd som rosen

Du tittar på mig med dina lysande ögon blå
säger: så, här är vi alltså

Jag ser att du för dina läppar mot mina
Jag hindrar dig inte
Du är bara några millimeter från mig nu
när jag plötsligt känner dina mjuka, fuktiga läppar
tryckas försiktigt mot mina
En rysning för sig genom min kropp
En tanke: varför måste vi bo apart?

Vi ligger på sängen i ditt rum och myser
Du håller mig tätt och hårt i din famn så jag inte fryser
Du tillhör den värld som mig belyser

Du är verkligen helt underbar
Hoppas innerligt att detta är allvar

Det finns bara en som du
och jag vill bara skrika ut: I LIKE YOU <3

Zenita Johansson


Kommentarer
Postat av: David

aww, riktigt söt dikt <3

2008-11-20 @ 22:36:54
Postat av: Z

tack, vad glad jag blev att du tyckte om den! <3<3<3<3

2008-11-20 @ 22:40:24

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback