Hustak täckta med årstidens färg

2008-11-22 @ 19:34:50
Var uppe länge i natt, för att prata med en snäll pojk <3, men det jag tänkte berätta var när jag skulle gå lägga mig... Det var väl ungefär vid halv tre tiden, jag gick nerför trappan och när jag tittade som hastigast ut, såg jag bara det vita som täckte vägen... Min första tanke: NEJ! Var inte säker först på vad det var, men fick det bekräftat när jag såg på våra bilar. SNÖ!!! :) JAja, vakna vid halv 11, steg upp, då fanns inget kvar....men senare kunde man höra att det hagla ute, och det var som stora frigolitbitar, vägen blev täckt bara inom någon minut.... Mot eftermiddan skulle vi till Vibble, till morföräldrarna.. :) Mm, och jag fick köra ut! Det var helt uderbart, en upplevelse, eftersom det var min första halka.. :P Jag och syrran blev jättenöjda, svängarna blev jättebra! HAHA ;P Mm, och det var mycket mer snö i stan än vad det var hemma hos oss, där fanns typ inget...HAHA, förutom haglet då da! :D
Mm, mot kvällen skulle jag gå in i affären, och det är typ två minuter från huset...Japp, och det snöa typ jättemycket, och bara på de minuterna så såg jag ut som en snögubbe efter man kommit in igen, HAha det såg ganska roligt ut!! :D
Men det är fint när det ligger så som det gör nu!! :D Nej, nu ska jag vara med min familj!! BYEBYE

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback