Summering av veckan

2008-05-10 @ 14:59:40
Tjoho
   Jag vet att det varit et tag sedan, men det har vart så mycket i skolan som måste gå i första hand just
       nu känner jag... Men nu ska jag försöka skriva lite snabbt..

Måndag: Hade vikarie på svenskan, där vi började med Det grekiska dramat.
                  Gick tipspromenad på SIA:n... Fick 9 av 12 rätt, det tyckte jag var
                     bra gjort av Lorren, Li och mig... Woho!!
                          Vi slöt halv tolv, men satt kvar ganska länge i skolan.... Sedan
                              gick jag och Mikaela hem till henne för att fixa frågor till spanskan.
                                    Plus att vi prövade på ett slags kärlekstest, det kom till en del då
                                       vi börja gråta för att det blev så jävla kul, men det går vi inte in
                                             mer på!!! HAHA.
                                                Tog bussen hem vid halv fem, mötte på Tom och Jocke, fick se Jockes
                                                    nya piercing....

Tisdag: Lite NO, lite spanska, där några spanskatalande var med.... Två från
                 Costa Rica och en från Spanien... Lite roligt var det!!
                      Hade matte, tränade typ lite för NP, följande dag.

Onsdag: Nationella Prov i matte, nar jag var klar kom jag på några fel.. Fan 
                   vad det stör mig just nu. Men inget jag kan göra åt :/
                       Kom hem vid ett, skulle hjälpa mamma med barnen senare mot
                          eftermiddagen... Jag var sedan barnvakt åt Alice från halv 5 till
                               halvsex... När vi kom hem till henne, var hon vaken till 5, sedan
                                  slokade hon... Jag satte mig i köket och läste tidningen, pratade lite
                                     med Rasmus, (han bor där i veckorna)... Bjöd mig på kaffe, men det var
                                          ingen idé, eftersom jag skulle gå...

Torsdag: Lite engelska, lite svenska och lite historia.... Allt det jobbiga!!!
                     Kom hem vid 4 ungefär, och eftersom det var så skönt och varmt ute,
                          så satte jag mig på terassen och läste i min bok... Jag var
                               jätteduktig, enligt mig!!

Fredag: Vaknade vid halv åtta, gick lugnt in i duschen.... Klädde på mig, åt
                  frukost lugnt och sansat.. cyklade till bussen 5 i halv 10..   Min spanskalektion
                    började vid 11, därefter NO vid 13, gjorde där inte så mycket, svarade på lite frågor..
                       och gick sedan.... Jag och Anna gick på stan en liten stund.. Men hon var så hungrig
                         så vi fick gå till hennes mammas jobb, så hon fick äta lite, jag tog lite varm choklad
                            som var supergott, tog två koppar :D
                               Vi tog bussen halv 4, fy tusan vad varmt det var i bussen, höll banne
                                    mig på att få värmeslag..
                                          När jag kom hem, satt mamma ute på terassen och solade.. Jag joinade
                                               henne, satte mig med en bok i handen... Satt till klockan 5, när jag
                                                    kom in var jag lite röd, och därefter började det klia lite grann, för
                                                       att det sved en aning... Jag får väl skylla mig själv.
                                                           Vid sjutiden hade vi beställt pizza från Nymans, det var ju härligt 
                                                                gott asså.
                                                                   Såg talang 2008... RMK & Co, var ju skitbra!! Alla var bra,
                                                                     men jag blev glad att de kom vidare... Vi skulle sedan gå och lägga
                                                                         oss men vi blev sittande framför "Sömnlös i Seattle"... Jättebra!

Kram, hörs lite senare!! :P

Kommentarer
Postat av: S

Heter du Zenita?? För jag heter Suneeta, men det uttalas SUNITA. Hehe.
Så det var därför jag undrade. För både Zenita och Sunita låter ju ganska lika!!! =)

Ha det bra...

2008-05-10 @ 15:07:57
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se
Postat av: S

Ja mitt namn är ifrån Indien så därför är det lite olikt!! hehe.

Solar du också idag??

Ha det bra!

2008-05-10 @ 15:30:27
URL: http://lifeofsuneeta.blogg.se

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback