Squeezeday

2008-05-02 @ 19:02:25
Fredag idag, och man är ledig från skolan, på grund av att det är klämdag..Japp, det är skönt de.... Gick upp halv åtta, för det var då man vaknade......Duschade, gjorde mig i ordning.... Åkte sedan in till stan för att klippa mig, det blev jättebra.... Tyckte jag iaf!!! Därefter åkte jag med mamma, mormor och morfar till Vallstena kyrkogård, där mormor och morfar skulle sätta nya blommar på sina föräldrars gravar! Jättefint blev det!!

Nu sitter jag här och gör ingenting, ska nog snart se lite film, och bara ha det mysigt..... Jag skulle egentligen till Josefinas och grilla med henne och några till....men jag kände att jag orkade inte, jag ville, men det blev så krångligt tyckte jag.... Hoppas de har det jättekul, och att de har tur med vädret!! Miss u guys!! Nåja, det blir säkert fler grillkvällar!!! lr hur!?

Puss // Zenita :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha hädan efter älskar jag speciellt röda tyota bilar XD haha

2008-05-03 @ 00:24:38
URL: http://deliciousred.blogg.se

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback