Söndag

2008-05-04 @ 17:21:56
Snart är helgen slut, och skolan börjar imorn..... Allting går för snabbt, jag hinner inte med sådant som jag vill göra.... Men jag antar ätt jag är en aning lat för att ens försöka.... Får hoppas att jag kan peppa mig själv denna vecka så jag hinner det jag måste hinna..... Boken ska läsas ut i svenska till nästa måndag, och man kan säga att jag har ganska mycket kvar, så jag måste nog sätta lite fart nu.....

Idag vaknade man vid halv 10, det var riktigt skönt att sova länge idag..har inte gjort det på ett tag.  Har inte gjort ett dugg idag....Suttit framför tv:n det mesta och bara ta't det lugnt!!! Det kan faktiskt vara väldigt skönt, men jag borde inte egentligen..... Jaja, gjort e gjort!!

Ska nu göra något annat än att bara sitta här, få se vad det blir!!

Kram // Zenita

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback