Shine sunshine shine!!

2008-05-11 @ 20:10:16

ååhhh vilken underbar dag, då pratar jag bara om att det är för solens skull..... Inte det andra helvete jag har haft....
Första halvan av dagen satt jag väl framför tv:n, ingen nyhet där. Senare vid halv 12, tänkte jag att jag kunde sitta ute i solen och läsa ut boken.... Jag läste ut den kanske efter 45 min, men jag satt en halvtimme till efter det...Bara njuta av solen, innan helvetet börja... :(    Då pratar jag om analysen som skall skrivas till imorgon....Den har jag fasat över hur länge som helst......  Men finally, jag är KLAR, ...... Imorgon ska jag väl bara finputsa och skicka den sen.... Sedan e det över för alltid...eller aa..nästan

Nu ska jag se på Navy CIS, och kanske sedan Sanningens Ögonblick, om jag orkar....Jag känner mig ganska varm och yr just nu, så vi får se hur länge jag kan hålla mig vaken!

Puss, shine everyone.... The light in you will guide you!!! // Zenita :P 


Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback