Running for something endless :D

2008-05-19 @ 20:53:52
Nu kan jag inte vara mer stolt över mig själv än vad jag redan är... Jag har precis varit ute och sprungit, det har aldrig fallit mig in att jag skulle kunna göra något sådant.... Och jag måste erkänna, att det var så uppfriskande, fast jag blev helt slut..... Jag sprang hela Tofta Strand, ok..inte utan pauser... Jag stannade då och då, men jag sprang mycket, och det var kul...tur att jag hade musik, annars hade det varit supertråkigt, men jag tror inte ni vill veta vart jag hade mp3-spelaren.... :D HAHA

Jag ska försöka springa varje dag, kanske inte lika långt som jag spang idag, varje dag... Men iallafall lite, huvudsaken är att jag gör något, motionerar helt enkelt, det ska väl inte vara så svårt heller! :D

Nej, nu ska jag "springa" :) till tv:n, för snart börjar Cashmere Mafia..

Puss // Zenita
 
PS. Måste bara än en gång säga att jag är så stolt över mig själv......

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback