Måndag

2008-05-26 @ 16:19:08
Halloj
Återigen är skolan igång efter en skön helg, förutom några deprimerande och sorgsna saker.

Jag var då på fest i torsdags.... SÄVEFEST....det var kul, förutom att det kändes som om de spelade samma låtar om och om igen..men annars var det helt OK....Sov hos Mikaela, natten till fredagen!! Fattar inte hur hon står ut med mig!! :P Som tur var började vi inte förrän kvart i 12 på fredan, men vi har ett grupparbete, så vi bestämde att vi börja vid 11....
   Kom hem vid 3, riktigt nice, gjorde väl inte så mycket, hoppade i duschen, åt lite pizza på kvällen....Såg TV.!

På lördagen var jag hur trött som helst, hade inte sovit så mycket på natten, för att det var så fruktansvärt varmt i mitt rum!!! Så man kan säga att jag var lite tjurig under dagen..... På eftermiddan åkte vi till lasarettet, för att hälsa på farfar!! :/  Kom hem typ vid halv 6, gjorde ordning lite mat.Det blev Tacos...Gott gott i gott gott!!!

Senare började Eurovision Song Contest! Det måste man ju bara se.... Alla tyckte typ inte om det vinnande bidraget, men jag tyckte däremot om den!!! :D  Och när Sverige skulle ge ut sina poäng genom Björn, det var ju kul!! När han är med, så kan vad som helst hända! I direktsändning t.o.m.

Igår, söndag, gjorde man väl inte så mycket, förutom att jag skrev hela  mitt NO-arbete....Och jag är inte ens klar, vi har prov imorn...Så jag måste börja träna snart!!!

Idag började vi halv 10, då fick vi läsa i Tristan och Isolde, sedan skulle  vi ha beachvolleyboll, men ingen var där..Bara jag och Mikaela.....Jättekul!! Sen slöt vi.....Åt lite lunch, prata lite med folk! Sedan gick vi hem till henne, och plugga lite, därefter tog jag bussen halv tre, med Anna.... :D :D :D

Och nu sitter jag här med datan i knät och skriver på No:n....Nej, men nu måste jag kila!!! Bråttom!!!

Puss, ha det!! <3   (PS. Bilder från torsdagen kommer in snart!!!!

Kommentarer

Vad tycker du om detta inlägg:

Ditt namn sätter du här :
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Åsikten:

Trackback